недеља, 14. септембар 2008.

JC, part III

Konacno sam se malo sabrala, opustila i ukapirala kako zivot ovde funkcionise...
Imam puno obaveza i zao mi je sto ne mogu da pisem cesce jer ovaj blog pisem koliko za vas, toliko i za sebe... Zamisljam sta bih vam pricala da sedimo zavaljeni uz kaficu, sta bi vas zanimalo i sama odgovaram na svoja pitanja :).... pomalo tuzno, ali sta je tu je :)
Kafica je ovde filter sa mlekom... ukoliko ima mleka :) Ovde svi piju super-slatke kafe... neke moke, karamele, cuda sva.... za shlog dusu dale :)
U kampusu ne sme da se pusi, pa onda ponekad iz solidarnosti odemo van kampusa.... da sednemo na travu, pricamo i uzivamo. Otkrili smo da panduri piju kafu na pumpi, pa smo i mi to poceli da praktikujemo :) Odemo na pumpu, kupimo kafu i onda se zavalimo na neku obliznju njivu :)
Pre toga smo cesto sedeli na mosticu. Mostic je sladak.... kupovali smo kafu i onda blejali na njemu sve dok nije dosla policija da vidi sta nije u redu. Neko ih je zvao, jer ovde nije normalno da se ljudi okupljaju u javnosti.... sad vise ne sedimo tamo :(
Ja sam pre neki dan isla u C-market..... tad i nikad vise. Biti pesak u Americi, znaci biti beskucnik.... a biti pesak u suknjici i ljubicastim carapama ne znam sta znaci, ali znam da su se trube orile do susednog grada, da poglede ne pominjem...
Isla sam isto tako i do downtown-a... jer niko ne zna da mi kaze nista o autobusima ovde... Vidjamo ih redovno... ali kao neke duhove, niko ne zna gde staju, gde se kupije karta, kuda idu... jer svi voze kola.....
U downtown-u sam videla sherifa :) Vozi kola, na kojima pise sherif :) Jednostavno :)
Videla sam i Elvisa. Dakle sve :)....
Bio je srednje visine, sa odgovarajucom frizurom u belom odelu... pevao je na sav glas, a mogli smo i da se slikamo sa njim :) Ja nisam, nemam foto aparat.... ali bice valjda jos tih Elvisa :D
Sto se engleskog tice, super mi ide... ja sam mislila da ce mi biti uzasno, ali u sustini razumem 99% svega sto cujem.... ovaj 1% ide na strucne termine i mnogo sam zadovoljna zbog toga :)
Ali nije da nije bilo ispala....
"You know, in Serbia we wear japanese"..... :D :D :D...... "Do you have Svedish table?"....... "German& Russian bugs".........prevodi se sve :)
Sto je najgore mene ovi prevodi uvek zbune..... pomislim kako to ne moze tako da se kaze, ali taj samouvereni ton koji ih obicno prati me ubedi da sam ja luda... :D
Bili smo na pikniku za internacionalne studente na obliznjem jezeru u subotu.... "What are you trying to do Maja? Are you trying to make frogs?"..... zabice :).....
I sve tako... u beskonacnost..... cepanje od smeha :D
Juce smo isli na zurku jednog bratstva :D :D :D... i to je bilo super :D Uzasna zurka... ali braaatstvaaa :D :D :D Alfa, beta, gama... ili tako nesto, nije ni bitno :D
Ja sam stvarno zelela da se neko uclani u bratstvo i da nam prica o tome..... ali uclanjenje kosta 300$...... 300$ za prijatelje, nije puno, a?
Ima i jedno sestrinstvo koje ne prima debele.... I drustvo ljubitelja Grcke.... to mi je recimo, potpuno neverovatno.... Mozda bi trebalo da se ja uclanim u to jedno, cisto da podrzim odmor svojih roditelja.... :D Glupost....
Standard..... ah, standard je svakako vishi. Losa kola ne postoje... nigde. Deca od po 18, 19, 20 godina voze one ludacke venove, za po 2000 0s0ba...
Kljucevi ne postoje, samo kartice..... klima radi za sve pare, vrata se sama otvaraju, projektori su svuda, mekovi, hrane ima na svakom cosku, c-market je beskonacan, sve je jeftinje nego u Beogradu osim knjiga....
Knjige kostaju i po 180$.... ali ja nemam knjige ihihihhi :P
U kampusu mozemo da iznajmimo bajseve, foto aparat, idemo u bioskop za dz, stampamo, kopiramo, jedemo, plivamo..... samo provucemo ID i to je to......
Mi sa umetnosti imamo sifru od zgrade i mozemo da je koristimo kada god zelimo....
A svi se zale kako je moja zgrada najgora.... kao stara, podignuta jos 1985...... prljava da ne moze da se zivi.... Ja bih sve njih poslala na FLU... da vide oni sta je prljavo :D.... slojevi i slojevi, generacije i generacije... Ja sam mislila da me zezaju kada su mi to prvi put pricali... Sta je bre prljavo, jeste li vi normalni??? Kao ima neka plava tackica koju neki student nije obrisao kada mu je kapnula boja i sad je ostala fleka... braaateeee....!!!
Svi ciste atelje pre nego sto pocnu da rade, i nakon zavrsetka..... i meni je to super...... ne lozim se ja na tu "patinu koju su generacije ostavile za sobom"..... i ne, nije sterilno..... prijatno je- cisto je.
Sto se njihovog umetnickog dostignuca tice..... bolje da preskocim komentar..... Suvi pastel- mrtva priroda i pichi...... znaci, pripreme..... Ja stvarno ne mogu to da radim... i ne radim.....
Neki dan je neka koleginica donela jabuku da je crta..... Putanja je sledeca: jabuka na sto-fotografisanje jabuke- prebacivanje fotografije na lap top (mek naravno)- jabuka u usta :D :D :D
Nisam verovala sta vidim!!!!
A slikanje je isto super..... :D :D :D Ima tu neki lik koji je super, i gledam ja sta on radi... drlja neko platno, smirgla tri dana, nesto preparira, impregnira sto puta..... i na kraju ga stavi na zid....
Ukljuci projektor, izostri fotografiju na platnu... i pocinje!!!! Bojanka!!!! Loodilo!!
Jedan drugi kolega slika Bambija... drugi tri soljice i tri kashicice.... i sve tako.... alo bre!!!
Ali su mi zato ovi kursevi dizajna koje sam uzela CARSKI!!!
Mnogo moram da radim zato sto ne znam nista o tome ali stvarno uzivam u svakom trenutku... Dobili smo zadatak da dizajniramo naslovnu stranu nekog casopisa..... i sve je odredjeno, budzet, koja vrsta casopisa, ciljna grupa... i sad moramo da uradimo to.... Da citamo o dizajnerima koje investitor voli, da odgovorimo na zahteve.... kao pravi posao :D Mnogo je dobro :D
Opet sam se raspricala.... i mogla bih do sutra, ali problem je sto je danas sutra.... tako da moram malo da odmorim sad :)

Budite dobri, pozdravljeni i napisite koji redak... cisto da znam da nisam sama preko bare :)
<3
m

4 коментара:

Tasha је рекао...

E draga vidim da se nista mnogo nije promenilo u poslednjih deset godina od kad sam ja bila u STATESU :))). Vrlo interesantno si ti to objasnila mnogo bolje od mene... Vidish meni niko nije verovao kad sam pricala da nema buseva na primer, a da i ne pominjem slatkocu svega od hrane preko pica i nadalje... Sto se tice standarda, ha krediti su cudo zato su i u ekonomskoj krizi! Ali iskustvo ti je najvrednije i prijatelji koje sticesh. Heheheh Elvis i Serif HIT :)))) to samo mozesh tamo da vidish i onda josh oni tebe gledaju cudno u ljubicastim carapama kako setash :)))) WOW no comment!!! Btw te jabuke i projektori su i mene pomalo zbunili kad sam dosla u italiju... Doduse kod mene nisu bile jabuke al im je zato lavabo vrlo interesantna stvar!!! Al mi se strasno svidja sto ti kroz zadatke daju stvari koje ce ti trebati u zivotu ako se za to opredelish ( to me iznenadilo i ovde i lepo obradovalo)...
Ajde uzivaj i pisi pisi pisi...
Kiss
T.

Damjan Bogunovic је рекао...

Ja se ne bih uzbuđivao zbog zbog čarapa... Ti im tamo donosiš duh evropske mode... bre! Ako budeš počela da nosiš samo trenerke, nemoj na oči da mi izlaziš! :P Nisi sama... Piši i dalje! Ljubim!

Ta.S је рекао...

majo, citam sve ovo sto si pisala po prvi put!!!!! osecam se uzasno...! :)ono sto hocu da kazem je ne znam tacno sta, osim da sve vreme (citajuci) osecam tebe, i nekako mi nedostajes! :) nemoj sad da se rasplaces!!! ;) jer sam ja bila sve vreme skoro na ivici suza citajuci, nekako me je "strefilo", da kazem... :))) aj kissssssss!!! budi dobra, uzivaj sto vise mozes, i pisiiiiii!!!!! :))))))))))) LJUB! tanja sogorov

branimir је рекао...

pa izgleda da je tebi tamo chak i malko zabavno :)

ljubim, i chekam sledeci blog



p.s. ti nis debela ;)