недеља, 31. август 2008.

Good Golly miss Molly!

Proslo je vise od nedelju dana od kada smo dosli, a dani i dalje lete... Potpuno neverevotano :)
Ne znam o cemu bih pre pisala, toliko je utisaka, razlicitosti, emocija...
Juce smo isli na beach party... da vidimo kako se americka mladez zabavlja :P
Bilo je mnogo smesno, uzasno i predivno istovremeno :D
Plaze u Johnson city-ju nema, naravno... sto bi je i imali kad imaju tolike puteve, auto-puteve, precice, drumove i ulice... Tu je plaza potpuno nepotrebna :).... ali beach party je beach party, i tu se mora ici :)
Dakle, u pitanju je subota vece, ponoc. Mi, internacionalni studenti krecemo puni entuzijazma da proslavimo Dan rada :) i kraj protekle nedelje :)... Klub se, kao i sve ovde, nalazi iza 7 gora i 7 mora... i nakon poduze voznje taksijem, stizemo :) Plaza se nalazi u klubu.. i podrazumeva 5kg peska prosutog po podu i plasticnog jastoga na njemu :) Have fun!
Ahahaha... ljudi gotovo da nema, ulaz se placa, pice je skupo, muzika uzasna..... Katastrofa :)
A da, zaboravila sam da pomenem da smo se mi svojski potrudili do propratimo dress code, i da smo jedini imali kackete, naocare za sunce, naocare za plivanje, kupacke... :).... tj. da smo izgledali kao idioti :)
Nije nam bilo druge nego da napravimo svoj mini party unutar tog velikog i da se zabavimo koliko god je to bilo moguce... ali manje vise, to smo mogli i u svojim sobama :)
Sto se soba tice, one su skroz ok, nista spec... 2 kreveta, 2 plakara, 2 stola, 2 osobe i 1 lavabo :)
Imamo i klimu od koje cu pre ili kasnije poludeti, bilo zbog hladnoce ili zvuka od koga umisljam da pada kisa :)
Cimerka mi je mnogo slatka :)... Vrlo je pazljiva, uredna, fina i pazi na sve zivo.... da me ne uvredi, ne probudi, ne koristi nesto moje, ne seda na moj krevet, ne dovodi drugare itd. itd. itd...
Za sada sam mnogo srecna sto sam sa njom u sobi, jedino sto je bezveze je to sto ima manje od 21 godine, pa ne mozemo zajedno da idemo na beach party-je :( Ako ih i bude bilo jos :)...
Hrana ovde je mnogo smesna.... Slanina je u odeljku za salate, mnoge stvari nemaju ukus, sve je slatko i obavezno nezdravo.... Spremljeno u dubokom ulju, nikako grilovano, nikako kuvano :)
Pire krompir je pasiran sa sve ljuskom, cerealije su cokoladne a tanjiri preogromni.
Preko puta mog doma se nalazi bazen, bolji od svih bazena u Beogradu... predivan, cist kao suza, prazan i topao :) Tu ja zivim :)
Jao da.. pre neki dan smo imali uzbunu... Ukljucio se alarm u domu i svi smo bili evakuisani... U roku od pet minuta ispred doma se nasla gomila ljudi, policija, mozda cak i vatrogasci... nisam sigurna. Sve je pistalo, svetlelo i brujalo... Neki ljudi su izleteli ispod tusa i izasli napolje umotani u peskire..... Sta se desilo? Neko se zaglavio u liftu.. ahahahaha :D..... Oni evakuisu sve zivo, jer ko zna sta sve moze da se desi, i sto se taj lift zaglavio, mozda i eksplodira, ko zna... ahahahaha....
Sto se casova tice, za sada sam prezadovoljna... Na kraju sam uspela da uzmem sve casove koje sam zelela i mnogo mi prijaju.... Odnos sa profesorima je potpuno drugaciji od naseg... lezerniji, opusteniji.... Oni se sale dok predaju, studenti ucestvuju, svi razgovaraju.... nije kao kod nas...
Imamo puno obaveza, svaki dan domaci, i na kraju godine test... Tako da nema mesta za kampanjce :(.... Mislim da od svih internacionalnih studenata ja imam najvise obaveza jer sam uzela sve studijske casove.. to znaci da 1 cas traje oko 3 sata... dok je duzina normalnih casova, u ucionici, ne ateljeu ili kompjuterskom centru, oko 45 min- 1h....
Kompjuterski centar je opremljen iskljucivo mekovima :)
Sto se samog grada tice, jos uvek nisam uspela da shvatim koliki je... Juce sam bila u centru i nije mnogo daleko.... podseca na Evropu malo..... ima muzej, kafice, prodavnice... cak i buvljak :)
Izgleda kao kombinacija Tenesija i Teksasa, makar onoga sto smo mi videli u filmovima :)
Muzika koja se ovde slusa je blue grass..... To je karakteristika ovog podneblja i mnogo mladih ljudi se interesuje za nju.... uiiii-haaaaaa stil, to je blue grass :)
Neki ljudi ovde imaj onaj najgrdji naglasak i nema sanse razumeti ih... To su uglavnom taksisti ili sankeri... ali vecina ljudi imaj onaj pravi americki akcenat :)...
Good Golly miss Molly je uzvik neverice :D :D :D.... a moze da prodje i Holy Moly!

Moram da idem.... pozdrav svima, pisite, nastavak sledi... :D

4 коментара:

suletic је рекао...

jao sjajno! tek sam sad procitao sve! jao sjajno sjajno:D!!! jel mozes da kacis i fotke na blog? pozdravko!

Arsenije Vladisavljevic је рекао...

samo mekove, a? ;)
x

Damjan Bogunovic је рекао...

Holy Moly Miss Mejdža! Zanima me da čujem više o toj cimerki maloletnici... I da Macovi su super! A viski? Does it taste better? :D I ja ćelim da vidim sličice naravno! I udaj se bre tamo za green card... za npr. zgodnog tamnoputog čistača bazena, ako ima sređene papire- naravno!

His Writer је рекао...

Mogu samo da vas zamislim na "beach party" - sad znas da plaza moze da se napravi i usred dnevne sobe!